Medlemstilbud i Frejlev Tennis & Padelklub

Klubtøj i samarbejde med Fusion

Vi åbner nu for salg af vores nye lækre Fusion klubtøj

For at bestille den kommende sæsons spilletøj, skal du logge ind på portalen.

OBS! Brugernavn & Adgangskode kommer særskilt på mail.

Klubaftale med Ketcher-Sport.dk

Frejlev Tennisklub har klubaftale med Ketcher-Sport.dk.

Aftalen omfatter rabat på udvalgte padel bat. For at få rabat skal det enkelte medlem oprette en "konto" hos www.ketcher-sport.dk, husk ved oprettelsen at notere klub: "Frejlev tennisklub". Opret konto ved at klikke på konto i øverste højre hjørne af skærmbilledet. Når kontoen er registreret vil du modtage en velkomst e-mail fra Ketcher-Sport. Efterfølgende vil du modtage en e-mail om at kontoen er blevet tilknyttet kundegruppen "Frejlev tennisklub" (bemærk der kan gå 1 arbejdsdag før kontoen bliver tilknyttet kundegruppen). Så snart kontoen er registreret under "Frejlev tennisklub" vil medlemmet modtage en e-mail om at man nu er tilknyttet kundegruppen "Frejlev tennisklub" og man kan nu bestille til klubpriserne. Bemærk man skal være logget ind for at kunne se rabatpriserne.

Klubbens medlemmer bestiller og betaler via ketcher-sport.dk.

Link til klubside: https://www.ketcher-sport.dk/klub/frejlev-tennisklub

Støt Frejlev Tennis & Padelklub, når du handler i Flügger farver!

Når du har gang i maleprojekterne hjemme, kan du som klubmedlem få 20 % rabat på Flügger maling, tapet og værktøj samtidig med, at du støtter foreningen.

Besøg din Flügger farver butik, og angiv Frejlev Tennis og Padelklub, inden du betaler. Så får du rabatten og FTK får foreningsstøtte retur.

Læs vilkårene for Flügger andelen på flugger.dk/fluggerandelen

I Flügger finder du et bredt sortiment af maling, spartel, tapeter og maleværktøj i høj kvalitet.

Flügger farver består af ca. 140 butikker i Danmark. Her møder du et meget kompetent personale, der står klar til at vejlede dig med den rette løsning til dit maleprojekt.