Der indkaldes hermed til generalforsamling i Frejlev Tennis- og Padelklub FTPK.

Generalforsamling 2024, Torsdag den 4. april 2024 kl. 19.00 i klubhuset

Dagsorden ifølge vedtægterne:

- Valg af dirigent
- Formandens beretning
- Aflæggelse af årsregnskab 2023
- Forelæggelse af budget, herunder fastlæggelse af kontingent, indskud m.v.
- Valg af formand. (Hvert andet år)
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
- Valg af bilagskontrollant og suppleant
- Eventuelt

Forslag der ønskes behandlet, skal indsendes skriftligt til formanden senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse. Forslag kan sendes til klubbens mail: frejlevtennisogpadelklub@gmail.com

Efter generalforsamlingen vil der være en let anretning og et glas vin samt ikke mindst mulighed for socialt samvær. Hvis du vil hjælpe bestyrelsen med planlægningen, kan du tilmelde dig generalforsamlingen på klubbens facebook side.

De bedste hilsner Bestyrelsen

KLUBAFTEN DEN 8/10-23

Vinteren er på vej og hyggeligt samvær står lige rundt om hjørnet

….. derfor inviteres alle medlemmer til Klubaften

8. nov. 2023 kl. 19.00 i klubhuset.

Vi har lidt forskelligt på programmet til en hyggelig aften, hvor der også vil være lidt godt til ganen.

Tilmelding skal via ………. Link til facebook.

Program

• Præsentation af vores sprit-nye Klubtøj fra Adidas Sport2, der også har en stand med sportsudstyr til meget favorable klub-priser
  • Skalborg Fysioterapi fortæller omkring sportsskader – bagefter har de også tid til en snak om skavanker????.
  • ”Hvad sker der i din klub” – vi fortæller om hvad vi arbejder med i vores forskellige udvalg……

Så kig forbi og bliv inspireret, oplyst, køb de første julegaver - og ellers bare hyg dig….

De sportligste hilsner fra

Frejlev Tennis & Padelklub

Hej Alle medlemmer.

Følgende datoer for kommende aktiviteter

Standerhejsning Søndag d. 30/4 kl 13.00-16.00

Den 30/4 er der Standerhejsning i klubben kl 13, hvor flaget hejses Der vil være mulighed for at prøve padel og tennis for alle interesserede fra 13-14 og efterfølgende Padel Americano turnering fra 14-16 Klubben vil være vært ved kaffe og kage Mangler du fortsat nøglebrik kan du få en udleveret denne dag. Vi håber at se mange kommende og nuværende medlemmer til en hyggelig dag

Arbejdsdag i FTPK Onsdag. d. 3/5 kl 17.00-21.00

Kære alle, Tennis- og padel sæsonen står lige for døren, og derfor har vi brug for alt den hjælp vi kan få fra jer medlemmer.

Der vil blive slået en arbejdsliste op i klubhuset med div. opgaver som vi skal have løst, så jo flere hænder jo bedre

Undervejs tænder vi grillen og der vil blive sørget for lidt godt til “mavsen”

Fra kl 19 er det planen at vi trækker i sportstøjet og spiller noget Americano eller tennis for de interesserede

Skriv gerne på FB i kommentarfeltet vi du/I deltager

På vegne af bestyrelsen FTPK

Du/ I inviteres hermed til generalforsamling i Frejlev Tennis- & Padelklub, som afholdes den 29 marts 2023, klokken 19.00, i henhold til klubbens vedtægter.

Der vil være en lettere forplejning i form af kaffe, kage, øl og vand.

Tilmeld dig gerne begivenheden inde på vores Facebook side eller på mail frejlevtennisogpadelklub@gmail.com.

Vi håber på at se mange!

Bestyrelsen

Bane 2 "Davidsen" er pt. lukket, grundet forbud fra kommunen. Så snart det nye støjhegn er opsat, vil det igen være muligt, at booke banen.

På forhånd undskyld for de gener for det måtte medføre.

Vi forventer, at banen er klar til brug igen i uge 12.

/ Bestyrelsen